Az Integrity Marketing Group elindította az IntegrityCONNECT platformot, amely egyetlen rendszerbe integrálja az ügynökök mindennapi munkájához szükséges eszközöket: ajánlatkészítést, e-alkalmazásokat, CRM-megoldásokat, marketingfunkciókat és beépített megfelelőségi modulokat. A megoldás már most bizonyította hatékonyságát, hiszen 79%-kal növelte a benyújtott kérelmek számát.
Az új rendszer mesterséges intelligenciával támogatott funkciókat – például az Ask Integrity eszközt – kínál, amelyek segítik az ügynököket az ügyfelek kezelésében, a fedezeti igények előrejelzésében és vállalkozásuk hatékony bővítésében.
Bryan W. Adams, az Integrity társalapítója és vezérigazgatója szerint az új platform „forradalmasítja az ügynökök és ügynökségek ügyfélkapcsolatait”, miközben leegyszerűsíti és felgyorsítja a mindennapi munkafolyamatokat. „Az IntegrityCONNECT célja, hogy lebontsa azokat a korlátokat és elavult folyamatokat, amelyek eddig akadályozták az ügynököket abban, hogy a lehető legmagasabb szintű, személyre szabott szolgáltatást nyújtsák. Ez az eszköz valóban nélkülözhetetlen azok számára, akik több ügyfelet szeretnének hatékonyabban kiszolgálni.”
Az Integrity ezzel a lépéssel a technológiai fejlesztések élére áll, miközben tovább erősíti ügyfélközpontú megközelítését és a biztosítási közvetítői szektor digitalizációját.