Új értékesítési csatornát és új üzletágat indít az Aegon, amelyben egyelõre az általuk kevésbé lefedett ügyfélszegmenseket érik el. 1700-1800 fõs kompozit hálózatuk igazi erõsségük, és vidéken erõteljes a jelenlétük, a fõvárosban azonban inkább alulreprezentáltak. Termékek tekintetében a lakossági vagyonbiztosítások mellett a kis értékû életbiztosításokban tartoznak a legnagyobb biztosítók közé, a nagy értékû befektetési és kockázati termékekben azonban lemaradásban vannak.
Az új prémium üzletág a vagyonos(odó) alkalmazotti és vállalkozói rétegnek - a nemzetközi trendekhez hasonlóan (az Aegon esetében Lengyelország, Törökország, USA) - kínálna új termékeket.
A magyar biztosítók közül Havas szerint külön ilyen üzletágat még senki nem hozott létre, márpedig ezt több tényezõ is indokolja (egykulcsos adórendszer, hitel-végtörlesztés, magas hozamok, kamatadó-mentes megtakarítási és befektetési formák).
A jelenlegi 120-130 ezer forintos életbiztosítási átlagdíjat a prémium kategóriában meg kell háromszorozni, ahogy ezt Lengyelországban már megtette az Aegon - tette hozzá az üzletág vezetõje.