A kárrendezésben az ügyfelek megítélése szerint a Signal Biztosító Zrt. volt a legjobb. A szavazásra jelölt 14 nagyobb biztosító közül az Aegon Biztosító Zrt. és a Genertel Biztosító Zrt. kapott kárrendezési díjat, míg a Signal és az Allianz Biztosító Zrt. a szolgáltatás kategóriában is díjat kapott.
Trunkó Barnabás, a Magyar Biztosítók Szövetségének volt fõtitkára kiemelte: könnyen lehet, hogy más lett volna az eredmény, ha szakmai zsûri dönt a helyezésekrõl, ám mint ahogy a régi színházi mondás is szól, “A közönséggel nem lehet vitatkozni”.
A biztosítók már évek óta reménykednek abban, hogy az árverseny mellett elindul a fejlettebb piacokra jellemzõ szolgáltatási verseny is Magyarországon, ám ennek eddig nem nagyon volt terepe.
A szavazáshoz kapcsolódó elégedettségfelmérésbõl érdekes mód az derült ki, hogy az emberek egészen elégedettek a biztosítóikkal: a szolgáltatási szintjükre átlagosan 7,9 pontot kaptak, míg a kárrendezésre 7,6 pontot adtak az ügyfelek országos átlagban.