Pénztárcához szabott casco a használt autó tulajdonosoknak
2012.11.14
A használt autó tulajdonosoknak sem kell lemondani a casco biztosítás által nyújtott védelemrõl és magas szintû szolgáltatásról. Az UNIQA az új teljes körû casco szolgáltatását az ügyfelek igényeihez és pénztárcájához igazította.

A casco biztosítási piacra jelentõs negatív hatást gyakorol az évek óta elhúzódó gazdasági válság. Ellentétben a legtöbb szomszédos országgal, nálunk az új autó eladások alacsony szinten stagnálnak, és a legtöbben jelenleg a használt autókat keresik, melyekre már nem áldoznak drága casco biztosítást. A másik tendencia, hogy az elmúlt években a legtöbb gépjármû tulajdonos kár esetén nem márkaszervizben javíttatja meg sérült autóját. Az autó tulajdonosoknak pedig alapvetõ érdeke gépjármûvük állapotának megóvása, ami minõségi javítói szolgáltatás mellett garantálható. Éppen ezért az UNIQA a használt autók tulajdonosai számára minõségellenõrzött, gyors javítást ígér kedvezõ áron új casco szolgáltatásával, az E-optimum cascóval. „Partnerszervizeinkkel szoros együttmûködést alakítottunk ki annak érdekében, hogy ügyfeleink minõségi szolgáltatást és gyors kárrendezést kapjanak, mindezt úgy, hogy a kárbejelentést követõen a szakszervizekbe irányítjuk õket – tette hozzá Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító nem-élet biztosításért felelõs igazgatósági tagja.

Az E-optimum casco már a nevében is tartalmazza egyik fõ sajátosságát, az elektronikus ügyfél-kommunikációt. A biztosítóval ugyanis a kapcsolattartás elektronikus úton, az ügyfél által megadott email címen történik. Ez az ügyfél számára gyors és kényelmes, a biztosító számára pedig költségcsökkentõ megoldást jelent, mellyel alacsony díjon tudja kínálni a teljes körû casco szolgáltatást.

A termék másik sajátossága a kárbejelentésben rejlik. A partnerszervizekbe történõ irányítás érdekében a kárbejelentést kétféleképpen tudja a biztosító felé megtenni az ügyfél – az online ügyintézõ oldalon keresztül, vagy a megadott kárbejelentési telefonszámon. Az így beérkezett kárbejelentéseket a lehetõ leghamarabb feldolgozza a biztosító, és az ügyfeleket a legközelebbi szakszervizbe irányítja, hogy minél elõbb megkezdõdjön a sérült gépjármû szakszerû javítása, és minél gyorsabban lezáruljon a kárrendezési folyamat.