A partnerségi csoport, amelybe beletartozik a Palmeiras, a WTorre és az Allianz, útjára indított egy interaktív felmérést, ahol az érdeklõdõk szavazhatnak az egyébként 45,000 futball szurkolót és 60,000 koncertlátogatót befogadni képes stadion új nevérõl. A rajongók egy online szavazás keretében az Allianz Parque, Allianz Center és az Allianz 360 nevek közül választhatnak.
A 20 évre szóló megállapodás a legnagyobb futball szponzori megállapodás Brazília történetében.
Az új megállapodásnak köszönhetõen már ötre nõtt az Allianz márkanevet viselõ létesítmények száma: a Bayern München német futballcsapatnak otthont adó Allianz Arena, az Ausztráliában, Sydney-ben található Allianz Stadium sportközpont, a Franciaországban, Nizza városában elhelyezkedõ Allianz Riviera, valamint az Allianz Park Londonban.
Christian Deuringer, az Allianz SE márkamenedzsmentjének globális vezetõje tavaly egy interjúban elmondta, hogy komoly érzelmi aspektusai vannak a sportstadionok névhasználatának megvásárlásának, mivel egy olyan nem kézzelfogható márka, mint az Allianz számára ezek a helyek otthont teremtenek, továbbá a munkatársak és a partnerek büszkeségévé válnak.
"Jelenleg az Allianz több mint 70 országban szolgálja ki ügyfeleit hozzávetõleg 600,000 márka nagykövet: alkalmazottak, ügynökök, brókerek és egyéb partnerek segítségével. Azon felül, hogy az Allianz márkanév ismertségét növelik a stadionokkal kötött partnerségek és az ezzel kapcsolatos tevékenységek, mindezek szorosan kapcsolódnak az Allianz globális társadalmi felelõsségvállalási elkötelezettségeihez"- mondta Deuringer.