A K&H az év biztosítója 2013-ban: 25 ezren szavaztak rá
2013.10.03
25 ezer online szavazat alapján a K&H Biztosító nyerte az Év Biztosítója elismerést 2013-ban szolgáltatás kategóriában.

A lakossági vagyonbiztosítással foglalkozó társaságokat az ügyfelek online szavazatai alapján versenyeztette meg a biztositas.hu portál. A megmérettetésbõl az idén a K&H Biztosító került ki nyertesként a szolgáltatás kategóriában 25 ezer értékelés alapján.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a K&H Biztosító nyerte el az Év Biztosítója díjat 2013-ban Magyarországon. Ez a cím annak elismerése, hogy jól szolgáljuk ki ügyfeleinket, akik bizalmát köszönjük. Az utóbbi egy évben rengeteget dolgoztunk az adminisztrációs folyamatainkon, hogy az ügyfeleket minél gördülékenyebben tudjuk kiszolgálni. A cél az állandó fejlõdés, amelyben aktívan támaszkodunk az itt dolgozó kollégák javaslataira is. A telefonos ügyfélszolgálat mellett létrehoztunk egy csapatot, amely az egyre markánsabban megjelenõ elektronikus üzeneteket válaszolja meg. Nagy hangsúlyt fektettünk a folyamatok automatizálására, a papírmentes iroda kialakítására. Önálló szervezeti egységként létrejött a minõségért és fejlesztésért felelõs terület, amelynek feladata az ügyfélmegkeresések kezelésének monitorozása, a folyamatok állandó felülvizsgálata, javítása. Az adminisztrációs tevékenységünk újraszabályozása, a folyamatok újraszervezése az ügyfeleink igényeire alapozva valósult meg. A fejlesztéseknek és az új struktúrának köszönhetõen 30%-kal nõtt a hatékonyság, és egyúttal átlagosan 30% -kal csökkentek az átfutási idõk. Ez a szavazás különösen fontos számunkra, hiszen egyértelmûen bizonyítja, hogy az ügyfeleink méltányolták erõfeszítéseinket.” – mondta Kaszab Attila, K&H Biztosító, nem-élet biztosítási és mûködésfejlesztési üzletág vezetõje.