Az interneten is közzéteszi az Aviva az ügyfelek visszajelzéseit
2014.03.18
Az Aviva ezentúl az interneten is közzé teszi az ügyfelek visszajelzéseit a lakás- és gépjármû-biztosításokhoz kapcsolódó kárügyintézéssel kapcsolatban, lehetõséget kínálva a leendõ ügyfeleknek, hogy még szerzõdéskötés elõtt bepillantsanak más ügyfelek értékeléseibe.

A biztosító jelenleg több mint 1000 ügyfélértékeléssel rendelkezik, melyek átlagos osztályzata 4,2 illetve 4,3 a gépjármû- és a lakásbiztosítások esetében – közölte a brit biztosító.

A lépést azzal indokolta a brit biztosító, hogy számos ügyfél számára a kárügyintézés egy igen fontos szempont, ezért nem csak a pozitív, de a negatív visszajelzéseket is közzéteszik honlapjukon, hogy a leendõ ügyfelek tájékozott döntést hozhassanak.

Az ügyfelektõl kapott visszajelzések segítségével az Aviva folyamatosan javítani tud szolgáltatásain. Az ügyfelek számára kijelölt személyes kárügyintézõ például az egyik ilyen, a visszajelzések alapján meghozott intézkedésnek számít, az ügyfelek ugyanis ily módon a kárrendezés teljes folyamata során teljes körû tájékoztatásban részesülhetnek.