Speciális termékkel lép az olasz piacra a CIG Pannónia
2014.09.12
Fuvarozóknak kialakított, speciális kezesi biztosítással lép az olasz piacra a CIG Pannónia nem-életbiztosítással foglalkozó leányvállalata, a CIG Pannónia Elsõ Magyar Általános Biztosító Zrt. - közölte a biztosító társaság az MTI-vel.

A közlemény szerint a vállalat így már öt országban van jelen, miután 2012-ben fuvarozói felelõsségbiztosítást vezetett be Lengyelországban, 2013-ban pedig szállítmánybiztosítással lépett piacra a három balti államban.

A biztosító társaság lengyelországi, határon átnyúló szolgáltatásokból származó díjbevétele a 2012-es 130 millió forintról 2014-ben 500 millió forintra emelkedett - olvasható a közleményben. A CIG Pannónia féléves jelentése alapján 2014 elsõ fél évében a nem-életbiztosítási szegmens bruttó díjbevétele 52 százalékkal, 1,358 milliárd forintra csökkent 2013 azonos idõszaki bevételéhez képest.

A menedzsment várakozásainak megfelelõen a portfoliótisztításnak köszönhetõen a nem-élet díjbevételek jelentõsen csökkentek ugyan, az adózott eredmény ugyanakkor számottevõen, az elõzõ év azonos idõszakához képest 340 millió forinttal javult - áll a jelentésben.