Tovább növelte elõnyét az életbiztosítási piacon az NN Biztosító
2015.06.02
14 százalékkal emelkedett az NN Biztosító díjbevétele az elmúlt egy évben Magyarországon. A cég az életbiztosítások piacán 2,6 százalék ponttal, 15,1-rõl 17,7 százalékra növelte piaci részesedését, ezzel tovább erõsítve vezetõ szerepét.

2015. elsõ negyedévében 14 százalékkal növelte díjbevételeit az elõzõ év azonos idõszakához képest az NN Biztosító Magyarországon. Az NN részesedése az életbiztosítási piacon egy év alatt 2,6 százalék-ponttal, 17,7 százalékra nõtt, megerõsítve a cég piacvezetõ szerepét a hazai életbiztosítási piacon.

A díjbevétel dinamikus növekedésében jelentõs szerepet játszottak az új szerzõdések, amelyek állománydíja 11 százalékkal emelkedett 2014 elsõ negyedévéhez képest. A MABISZ nemrégiben kiadott negyedéves piaci jelentésébõl kiderül, hogy ebben a negyedévben az összes új életbiztosítási értékesítés 14 százalékát az NN Biztosító hozta, szemben az egy évvel ezelõtti 12,4 százalékkal.

Az NN növekedését a teljes életbiztosítási piac 2,6 százalékos zsugorodása mellett érte el.

A nyugdíjbiztosítások piacán az NN és a Generali is egyaránt 721 millió forintos elsõ negyedéves díjbevételt és 13 százalékos piaci részesedést ért el, és ezzel a piac legnagyobb szereplõivé nõtték ki magukat. A teljes elmúlt évre vetítve az NN 1,635 milliárd forintos bevételt ért el nyugdíjbiztosítási díjakból.

„Növekedésünk annak köszönhetõ, hogy meglévõ ügyfeleink elégedettek termékeinkkel és képzett partnereink által nyújtott biztosítási tanácsadással. Sikeresen szólítunk meg új ügyfeleket is; az elsõ negyedévben értékesített szerzõdéseink fele új ügyfelek igényeire ad választ” - mondta el Cornelia Coman az NN Biztosító vezérigazgatója. „Mindez jól mutatja, hogy folyamatosan elõre tudunk lépni az ügyfélélmény javítása terén” – tette hozzá a vezérigazgató.