Hat éve, 2009. áprilisában mutatkozott be a Groupama Garancia Biztosító, mely az akkori Groupama Biztosító és az OTP Garancia Biztosító fúziójával jött létre. A mostani megújulás egyik legfontosabb elemeként a társaság mától új, egyszerûbb néven mûködik tovább.
Nevének egyszerûsítésével egyidõben, a hatékonyságnövelés és a költségracionalizálás érdekében a biztosítótársaság új székhelyen vonja össze mûködési egységeit. A Groupama Biztosító új székhelyének címe: 1146 Budapest, Erzsébet királyné útja 1/C. A Groupama Biztosító frissíti megjelenését is: új logója mellett, új szlogennel, frissített arculattal és lendületesebb vizuális megjelenéssel találkozhatnak az ügyfelek.
A társaság nevének és székhelyének változása miatt az ügyfeleknek semmilyen teendõjük nincs, a Groupama Garancia Biztosítóval kötött biztosítási szerzõdések változatlan formában élnek tovább. A Groupama Biztosító folyamatosan tájékoztatja ügyfeleit a változásokról, az ügyféltájékoztató levelek kiküldése ütemezetten zajlik a cég közleménye szerint.
„A Groupama Biztosító ezért nemcsak kívülrõl, de belülrõl is megújul. Biztosítótársaságunk minden erõfeszítése arra irányul, hogy magasabb színvonalú, testreszabottabb szolgáltatásokat nyújthassunk közel 1,3 millió ügyfelünknek. Az ügyfelek jobb kiszolgálását teszik majd lehetõvé a közeljövõben bevezetendõ fejlesztéseink is, melyek egyszerûbb, gyorsabb ügyintézést tesznek majd lehetõvé” – emelte ki Yann Ménétrier, a Groupama Biztosító vezérigazgatója.
A Groupama Biztosító vallja, hogy a mai világban a bizalom az egyik legfontosabb érték, és a pénzügyi, biztosítási szektorban a bizalomnak méginkább kitüntetett szerepe van. Ahhoz, hogy a biztosítótársaság elnyerje és megtartsa ügyfelei bizalmát, olyan kritériumoknak kell megfelelnie, mint elérhetõség, megbízhatóság, szakértelem.
A Groupama Biztosító számára a legnagyobb érték az ügyfelei bizalma, ezért mindent megtesz annak érdekében, hogy ügyfelei bizalmát nap, mint nap meghálálja és viszonozza, mert így lesz a Bizalomból biztonság – melyet a társaság új szlogenje is szimbolizál.