Az Allianz nyerte a Legjobb Munkahely címet
2015.11.26
Az Allianz Hungária elnyerte a Legjobb Munkahely 2015 címet az AON Hewitt felmérése alapján. A Legjobb Munkahely elismerés megmutatja, melyek azok a vállalatok, ahol az üzleti sikerek alapvetõ forrása a munkavállalók elkötelezettsége.

Idén 15. alkalommal végezte el az AON Hewitt a Legjobb Munkahely Felmérést a magyarországi vállalatok körében. A Legjobb Munkahely Felmérés módszertanában a legjobb munkáltatói gyakorlatokat kutatja fel, s értékeli a vállalatokat 3 kategóriában. Az Allianz Hungária most elõször mérette meg magát ezen a felmérésen, és eredményesen szereplésével kiérdemelte a Legjobb Munkahely címet a legalább 1000 fõ alkalmazottat foglalkoztató vállalatok között.

„Büszkék vagyunk a Legjobb Munkahely címre, amely hûen tükrözi azokat a lépéseinket, amiket a munkavállalóink elégedettségének növelése érdekében teszünk nap mint nap. A kollégáink szakértelmén és elkötelezettségén múlik vállalatunk sikere. Ez az elismerés is arra ösztönöz minket, hogy tovább folytassuk a munkavállalóink erõfeszítéseinek támogatását, megfelelõ képzésüket és fejlesztésüket, valamint a munka-magánélet egyensúlya érdekében végzett aktivitásainkat” – mondta el Kisbenedek Péter, az Allianz Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója.

A Legjobb Munkahely Felmérésben egy dolgozói elkötelezettséget mérõ kérdõívet töltenek ki a munkavállalók, majd a felsõvezetõk és a munkavállalók válaszait összehasonlítva mérik a humánerõforrás stratégia és az operatív mûködés összhangját.

Az Allianz Hungária Zrt. számos tevékenységet folytat annak érdekében, hogy a munkavállalók bizalmát, elkötelezettségét növelje, támogassa személyes és szakmai fejlõdésüket. „A munkatársak egészségére, általános jóllétére, a generációk közötti szakadék kiküszöbölésére, valamint a tolerancia és diverzitás, nemek közötti egyenlõség elveinek realizálására kiemelt figyelemmel kell tekinteni. Hiszünk abban, hogy az elégedett munkatársak a munkájuk során is megtalálják a legmegfelelõbb megoldásokat. Munkatársaink elégedettségét a csoportszintû Allianz Elégedettségi Felmérés során mérjük, amelynek köszönhetõen minden évben hiteles képet kapunk arról, milyennek látják a kollégák az Allianzot helyi és csoportszinten, mik az erõsségei, és hol kell még tovább fejlõdnie a vállalatnak. Az eredmények feldolgozása teszi lehetõvé, hogy lépésrõl-lépésre építsük a világ legerõsebb pénzügyi szolgáltatói közösségét, amely a kölcsönös bizalmon alapul” – foglalta össze Kisbenedek Péter.