Az ügyfél-edukáció mellett a content marketing projekt célja, hogy a Vienna Life weboldala a biztosító számára releváns keresõszavak vonatkozásában, másfél éven belül a Google elsõ 10 organikus (nem fizetett) találata közé kerüljön. Ennek érdekében – a minõségi tartalmak elõállításán és az oldal technikai szempontú fejlesztésén túl – a cikkek népszerûsítésére is nagy hangsúlyt fektet a biztosító. A tartalmakat a Facebook és a Google+ csatornákon, valamint különbözõ blogokon és online hírportálokon, a közeljövõben pedig már a YouTube-on is terjeszti a Vienna Life.
A content marketing projekt már az elsõ idõszak eredményei alapján is komoly sikereket ért el. A 2016. május 1. és július 31. között eltelt három hónapban – az azt megelõzõ negyedévhez képest – 15,27 százalékkal növekedett a teljes oldalcsoport Google-bõl érkezõ organikus forgalma.
2016.08.18
Utazásról, továbbtanulásról, családról, egészségrõl és általában a pénzrõl szólnak a Vienna Life Biztosító idén májusban elindult blogján megjelenõ, hetente frissülõ tartalmak. A számos vizuális elemmel illusztrált, közvetlen stílusú és olvasmányos cikkekbõl rengeteg új, a mindennapi életben is hasznos információt szerezhetnek az érdeklõdõk. A hazai biztosítási piacon újdonságnak számító content marketing megoldással a Vienna Life Biztosító alapvetõ célja az ügyfelek edukációja.