A biztosítási fórumon elhangzott, hogy bár a face-to-face modell még mindig a legnagyobb forgalmat generálja az összes többi értékesítési csatorna közül, azonban az értékesítési szakemberek munkaköltségei folyamatosan emelkednek.
Az AXA Life és a Kínai Ipari és Kereskedelmi Bank (ICBC) megállapodás újabb lökést adhat a bankbiztosítási iparág fejlõdésének Kínában, ahol az ágazat piaci részesedése már 29% körüli, a bruttó díjbevételek éves növekedési üteme pedig meghaladja a 49%-ot, amely kiugrónak tekinthetõ a brókerek és alkuszok által generált díjbevétel növekedés 17%-os üteméhez képest.
Természetesen akadnak egyéb értékesítési csatornák is, amelyek egyre nagyobb népszerûségre tesznek szert, így a telemarketing és az internetes értékesítés forgalma is növekszik.
A külföldi tulajdonú biztosítókra vonatkozó szigorú szabályok miatt korlátozott fiókhálózat bõvítési lehetõséggel rendelkezõ társaságok számára az interneten keresztüli értékesítés különösen vonzó Kínában. Hasonlóan növekedés várható az indiai piacon is, ahol a helyiek például a vasúti pályaudvarokon és repülõtereken elhelyezett online terminálokon keresztül tudnak utasbiztosítást kötni.