Az Allianz Partners USA bemutatta új univerzális kárrendezési portálját, amely mobilbarát kialakítással segíti az ügyfeleket az utasbiztosítási kárrendezési folyamat egyszerű lebonyolításában.
A mesterséges intelligencia növekvő használata számos üzletágban kiváltja a kárigényeket.
A teljesen újratervezett oldal friss, könnyen követhető oktatási tartalommal és továbbfejlesztett felhasználói felülettel rendelkezik. A bejelentkezési oldalakon élő chat funkciót is kínál, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy közvetlenül egy ügynökkel beszéljenek, és kérdéseikre a helyszínen választ kapjanak.
A dokumentumfeltöltési funkciókat is továbbfejlesztették, és a szükséges dokumentumok személyre szabott listájával egészítették ki, amely a benyújtandó kárigény típusán alapul, így segít kiküszöbölni a zavart azzal kapcsolatban, hogy milyen dokumentumokra lehet szükség a kárigény benyújtásakor.
A kárigény státuszsávot is újragondolták, hogy az ügyfelek aktuális státuszát jobban szemléltesse, és dinamikusan frissüljön, ahogy a kárigény előrehalad a folyamat során.
A kárigénylési folyamat során a kommunikáció is javult, és az ügyfelek kárigényének státuszát SMS-ben, e-mailben vagy a kárigénylési portálon keresztül lehet megerősíteni.
Az Allianz Partners USA folytatja beruházásait a kárigény-automatizálásba a folyamatok racionalizálása és a kárkifizetések felgyorsítása érdekében.
Az elmúlt évtizedben a vállalat fokozatosan növelte a robotizált folyamatautomatizálási (RPA) botok használatát, amelyek az emberi felhasználókhoz hasonlóan lépnek kapcsolatba az alkalmazásokkal.
Az Allianz Partners 2024-ben korszerűsíti technológiáját, és az RPA-t mesterséges intelligencia alapú kárigény-automatizálási képességekkel váltja fel, amelyek képesek automatikusan jóváhagyni és kifizetni bizonyos típusú kárigényeket. Az ügyfelek és a partnerek biztosak lehetnek abban, hogy csak emberi elbírálók fogják elutasítani a kárigényeket, és ez csak az akták alapos vizsgálata után történik.