A CFC, egy specializált biztosító, bejelentette az új kiberbiztosítási termékének piacra dobását, amely kifejezetten az évi 250 millió font bevételig terjedő vállalatok számára lett kialakítva.
Az új szolgáltatás, a Proaktív Kiberválasz, többek között az üzletmenet-kiesés idején esedékes előlegfizetéseket, az elveszített vagy elmulasztott ajánlattételekből eredő jövedelemveszteséget, valamint a mesterséges intelligenciával kapcsolatos eseményekre vonatkozó kifejezett fedezetet kínál. A biztosítás továbbá lefedi a fizikai javak ellopását, a számlamanipulációt, a vészhelyzeti folytonossági költségeket, és az esetleges testi sérülésekkel kapcsolatos követeléseket is.
A CFC szerint az új fedezet korlátlan újraértékelést tesz lehetővé az ügyfelek számára, nulla önrésszel. Alacsonyabb díj ellenében a CFC lehetőséget biztosít arra is, hogy a biztosítottak csak egy önrészt fizessenek, függetlenül attól, hogy hány kibertámadást szenvednek el a biztosítási időszak alatt.
James Burns, a CFC globális kibervezetője elmondta: „A kiberbiztosítók hagyománya, hogy korlátozzák a fizetéseiket a biztosítási keret összegével, miközben nem korlátozzák, mennyit kell fizetnie a biztosítottnak, mivel az önrész minden egyes káreseményre érvényes. Ebben a világban, ahol egyre gyakoribbá válik, hogy a biztosítási időszak alatt többször is bekövetkezhet kibertámadás, mi ezt a dinamikát meg akarjuk fordítani és eltávolítani a terhet a biztosítottak válláról azáltal, hogy maximalizáljuk az általuk fizetendő összeget.”
Burns hozzátette: „Miközben teljesen új elemeket is beépítettünk a szolgáltatásba, amelyekkel jelenleg a globális piacon a legátfogóbb és legelérhetőbb kiberbiztosítást kínáljuk, ugyanolyan fontosnak tartjuk a kizárások számának csökkentését is. Bár a CFC 99%-ban elfogad minden kiberbiztosítási igényt, azt szeretnénk, ha ügyfeleink teljes bizalommal fordulhatnának hozzánk, amikor bekövetkezik a kritikus esemény. A CFC küldetése, hogy minél több kizárást eltávolítson minden biztosítási termékéből, és ezt az új kibertermékkel már hat kizárást sikerült megszüntetnünk.”