A “Dive” nevű nemzetközileg elismert ügyfélszolgálat-értékelő vállalat 2025 elején végzett éves kutatása alapján az ERGO-t ismerték el Lettország legjobb ügyfélkiszolgálással rendelkező biztosítótársaságaként – közölte a Lett Biztosítók Szövetsége (LAA).
A Közép- és Kelet-Európa egyik vezető ügyfélszolgálati minőségmérő cégeként ismert “Dive” célja az volt, hogy felmérje: a biztosítók mennyire képesek felismerni ügyfeleik igényeit, érthetően bemutatni termékeiket, és magas színvonalú szolgáltatást nyújtani telefonos kommunikáción keresztül.
Az eredmények szerint az ERGO 98,36%-os értékeléssel végzett az első helyen Lettországban, megelőzve az “If” társaságot (94,07%) és a BTA-t (84,66%). A balti régióban az ERGO szintén vezető pozícióban maradt: Lettország mellett Észtországban is az első helyen végzett 91,78%-kal. Litvániában az “If” biztosító került az élre 97,92%-os értékeléssel, míg az ERGO a második helyre szorult 94,82%-kal.
„Az ERGO ügyfélszolgálatának fejlesztésén nap mint nap dolgozunk, és tudjuk, hogy mindennek az alapja a személyes kommunikáció: világos, kedves és őszinte, olyan kérdésekre is egyszerű válaszokat adva, amelyek nem mindig egyszerűek” – mondta Aija Medne, az ERGO lettországi fiókjának vezetője. Hozzátette: „Köszönet illeti csapatomat a professzionális ügyfélkommunikációért, különösen a Call Center munkatársait, értékesítési trénereket és mindenkit, akiknek a napi munkája lehetővé tette, hogy ilyen kiváló eredményt érjünk el a “Dive” felmérésében.”
A “Dive” összesített adatai alapján a három balti ország közül Litvániában a legjobb az ügyfélszolgálati teljesítmény (85,56%), míg Lettországban az idei évben jelentős javulás tapasztalható (84,32%). Észtország továbbra is a legalacsonyabb eredményt mutatja (70,42%).