Ezért nem kötnek a fiatalok utasbiztosítást
2019.03.14
Az y-generációsok nem vásárolnak utasbiztosítást, mert nem tartják szükségesnek. Ezen változtatna egy brit startup – írja a FintechRadar.hu.

A Pluto egy kutatásra hivatkozva azt állítja, hogy az y-generációs utazók negyven százaléka nem köt biztosítást amikor utazik, mert nem hisz abban, hogy erre szüksége lenne. Az appban megköthetõ biztosítást kínáló startup azt ígéri reménybeli ügyfeleinek, hogy tényleg csak olyasmiért fizetnek, amiért szükségük van.

Alex Rainey, a startup vezetõje szerint az utasbiztosítások most túl bonyolultak. Az y-generációs ügyfelek nem látják át, mi az, amire szükségük lenne és mi az, amit csak rájuk tukmálnak. Ez pedig bizalmatlanságot szül. A Pluto testreszabható biztosítását tíz perc alatt meg lehet kötni. Azért van szükség ennyi idõre, mert az ügyfél eldöntheti, hogy akar-e csomagbiztosítást, külön akarja-e biztosítani a berendezéseit, vagy hogy az utazás megszakításának kárát fedezze-e a biztosítás. Miközben ezeket beállítják az appban, valós idõben követhetik a biztosítás díját.

A Pluto biztosítása jelenleg nem fedezi a már fennálló körülményeket, de dolgoznak egy olyan megoldáson, amely ezekkel is elbír. A menõ funkciók között megtaláljuk a Facebook Messenger integrációt, amelyen a kárigényt be lehet jelenteni.