Biztosítsd Be a Karriered! – SIGNAL-IDUNA

supervisor_account Értékesítéstámogatás
„Napjaimat leginkább a telefonálások, emailezések, egyeztetések teszik ki. Üzletfejlesztési menedzserként sokszor szükségem van kreativitásra, gyorsaságra, problémamegoldókészségre, hitelességre, példamutatásra.”
supervisor_account Értékesítéstámogatás
Emri Edina
Szakmatérkép
Vissza a puzzle-re
1
Milyen tanulmányok után kerültél a biztosítási szakmába?
Az érettségit követően kerestek meg azzal az ajánlattal, hogy foglalkozzak emberekkel, ami egyből meg is tetszett. Ezt követően a Biztosítási Oktatási Intézetben végeztem képzést. A kommunikáció és azon belül is az üzleti kommunikáció áll hozzám a legközelebb, így felnőtt fejjel diplomáztam kommunikáció és médiatudomány szakon. 20 éve vagyok „biztosítós”. Mindig nagyon szerettem emberekkel foglalkozni, kommunikálni, figyelni rájuk megoldásokat vinni az életükbe és segíteni. Nem készültem erre a pályára, a szakma talált meg, de bátran mondhatom, hogy én azt csinálom, amit szeretek. Ennek fényében élek és ezt képviselem a gyerekeim és a környezetem irányába is. Úgy gondolom, hogy akkor jó valaki abban, amit csinál, ha azt szeretettel teszi. Úgy ébredni minden reggel, hogy szereted, amit csinálsz! Szerintem másképp nem érdemes!
2
Milyen munkakörben dolgozol? Milyen feladatokkal találkozol egy hét során?
Üzletfejlesztési menedzser vagyok, értékesítés támogatással foglalkozom. Feladatom még partnereink oktatása, kiszolgálása, egy kicsit termékfejlesztés, folyamatok és az értékesítési csatornák támogatása.
Mit jelent ez egy hét folyamán? Sok telefon, sok email, sok megbeszélés, alkotás, kreativitás, gyorsaság, bátorság, hitelesség, példamutatás, folyamatos tanulás.
Kiből lehet jó egy értékesítéstámogató? Szeretni kell az embereket, szeretnie kell az emberek által okozott problémákat. A problémamegoldóképességnek maximálisnak kell lennie, valamint a stressztűrő képesség sem elhanyagolható. Tudás, emberség, saját motiváció.
Motiváló a kiváló teljesítmény, ami számokban mérhető és rengeteg emóció, ami partnereinktől, vagy a közvetlen kollégáktól visszajelzésként jön. A mindennapokban előre hajt, hogy ebben a szakmában mindig tudok tanulni, fejlődni vagy akár a tudást tovább adni. Nagyon szeretek csapatban dolgozni. Mindig megtapsolom az egyéni sikereket, de tudom, hogy minden siker mögött egy jó csapat áll, ebben hiszek. Illetve van pár mottó az életemben, ami mindig sokat segített: Adj, hogy kaphass! Tanulj, hogy taníthass! Just DO it!
3
Milyen biztosításaid vannak? Szükséged volt-e már valamelyikre?
Van életbiztosításom, balesetbiztosításom, gépjárműbiztosításom, és lakásbiztosításom is. Kop Kop.Kop. Nem kellett még kárt jelentenem.
4
Kinek ajánlanád a szakmát?
A fiataloknak nagyon! Nagyon várjuk őket egyébként ebbe a szakmába, mert alapvetően szerintem most ez Magyarországnak is egy problémája, hogy elöregszik a társadalmunk, elöregszik a munkaerőnk. Nagyon várjuk az egyetemista fiatalokat, akik most jönnek ki az egyetemről/főiskoláról, vagy akik éppen csak túl vannak az első-második munkahelyükön, és valamilyen kihívást szeretnének. A biztosítási szakma rengeteg kihívást rejteget és tartogat, illetve hogyha szeretnének olyan környezetben dolgozni, ahol csapatmunka van ahol csapatban tudnak együtt dolgozni és kiállni a csapatért. Az egyéni sikerek számomra nagyon fontosak, és meg is tapsolom nyilván azokat a kollégákat akik egyénileg érik el a sikereket, de azt azért tudjuk, hogy minden egyes siker mögött egy-egy csapattal áll, és itt jelen pillanatban az én életemben is az volt a legfontosabb hogy a csapattal együtt tudtam sikereket elérni.