Konferencia 2025


Konferencia – 2025

Fotó: Fortepan/Főfotó

2025. december 4-én immár tizenötödik alkalommal rendezi meg a Magyar Biztosítók Szövetsége a szektor legnagyobb biztosítási konferenciáját a Corinthia Hotel Budapestben. A konferencia kiváló alkalmat jelent a biztosítók, a velük együttműködő vállalkozások, a szabályozói és felügyeleti döntéshozók képviselői számára a magas szintű szakmai eszmecserére. A rendezvény hozzájárul ahhoz, hogy az ágazat szereplői a piac fejlődési irányait, a nemzetközi megoldásokat is figyelembe véve tekintsék át a biztosítási szektor előtt álló kihívásokat és a kapcsolódó területek aktuális, gyakorlati kérdéseit.

XV. MABISZ Nemzetközi Biztosítási Konferencia

/ XV. International Insurance Conference of MABISZ

A konferencia témája:

Közelebb az ügyfelekhez!

2025. december 4.

Corinthia Hotel Budapest

1073 Budapest, Erzsébet körút 43-49.

Jelentkezéssel és programmal kapcsolatos kérdéseikben illetékes:

Jeney Attila

Kommunikációs vezető

Magyar Biztosítók Szövetsége

attila.jeney@mabisz.hu

Túri Lívia

Rendezvénymenedzser

livia.turi@mabisz.hu

A szervezők a programváltozás jogát fenntartják. A résztvevők adatait a rendezvény szervezői bizalmasan kezelik, harmadik félnek csak az adott jelentkező írásbeli hozzájárulása esetén adják ki.

A honlapon található jelentkezési lap kitöltése a részvétel alapfeltétele. Az itt megadott adatokat a rendezvény szervezői bizalmasan kezelik, harmadik félnek csak az adott jelentkező írásbeli hozzájárulása esetén adják ki.

Részvételi díj:

  • MABISZ tagoknak: 40.000 Ft + ÁFA
  • Nem MABISZ tagoknak: 120.000 +ÁFA
  • VIP vendégek számára a részvétel ingyenes, de kérjük regisztráljanak a meghívóban szereplő linken.
Ádám Csongor

ldomSoft Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság (ldomSoft Zrt.), vezérigazgató-helyettes – Állampolgári és Piaci Digitális Szolgáltatások Üzletág

2004 és 2010 között az európai uniós finanszírozási programok közreműködője és irányítója, kiemelten az elektronikus közigazgatás és az államreformhoz kapcsolódó projektek lebonyolításáért volt felelős támogatói oldalon. Ezt követően a NISZ Zrt. kötelékében folytatta a munkáját, kezdetben kiemelt informatikai projektek projektmenedzsmentjében vett részt, majd a Fejlesztési ágazat vezetője volt 2014 és 2022 között. Ebben a feladatkörében számos állami infrastruktúra és e-közigazgatási fejlesztésért volt felelős, többek között a Kormányzati Adatközpont kialakítása, vagy a Nemzeti Távközlési Gerinchálózat folyamatos bővítése is ebben az időszakban zajlott – amely hozzájárul a modern közigazgatás működtetéséhez. 2022-től az IdomSoft Zrt. Termék és Projekt ágazatának igazgatója, majd 2024 decemberétől vezérigazgató-helyettesként irányítja az Állampolgári és piaci digitális szolgáltatások üzletágat, ahol kiemelt feladat a közhiteles nyilvántartások fejlesztésén túl a Digitális Állampolgárság Program megvalósulásának támogatása.
Czibók Viktória

Szenior Menedzser

, KPMG Advisory Ltd.
Viktória 2015-ben kezdte szakmai pályafutását a KPMG Adóosztályán, ahol multinacionális vállalatok és magánszemélyek számára nyújt átfogó tanácsadási szolgáltatásokat. Szakértelme kiterjed a kompenzációs és juttatási rendszerekkel, javadalmazási politikával, valamint nemzetközi kiküldetésekkel kapcsolatos tanácsadásra. Nagy talapsztalattal rendelkezik külföldi magánszemélyek személyi jövedelemadó- és társadalombiztosítási ügyeivel kapcsolatosan, továbbá a jelentős befektetési portfólióval rendelkező magánszemélyek számára történő tanácsadásban.

Hidvégi Áron

vezérigazgató-helyettes, Századvég Konjunktúrakutató Zrt.

Hidvégi Áron közgazdász, a Századvég Közéleti Tudásközpont Alapítvány kuratóriumi elnökhelyettese, a Századvég Konjunktúrakutató Zrt. vezérigazgató-helyettese, a Kontextus podcast csatorna stábjának operatív vezetője. 2011-től része a Századvég csapatának, ezt megelőzően kommunikációs ügynökségeknél és multinacionális vállalatok kötelékében dolgozott. Diplomáit a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerezte. 2004-óta foglalkozik marketinggel, kommunikációval, valamint különféle kutatásokkal gazdasági, szociológiai és politológiai téren egyaránt.

Holló Bence
2020 decembere óta látja el az NN Biztosító elnök-vezérigazgatói posztját. A Corvinus Egyetem pénzügyi szakán diplomázott szakember 2008-tól a Cofidis Magyarországi Fióktelepének vezetője volt, ezt megelőzően kilenc évig a telekommunikációs szektorban töltött be vezetői pozíciókat, így szerteágazó tapasztalatokkal rendelkezik a piacon. Az NN vezérigazgatójaként fő prioritásként tekint a digitális fejlesztésekre (fintech-megoldások, digitális ügyfélszerzés, adatalapú vállalatszervezés), az ügyfélközpontúság további erősítésére. Holló Bence 2023-tól elnökhelyettese volt, 2025 áprilisa óta pedig elnöke a Magyar Biztosítók Szövetségének.
Kuruc Péter
Közgazdász, aki pályafutását az ÁB-AEGON Általános Biztosítónál termékmenedzserként kezdte. Tevékeny részese volt az AEGON Élet Divízió létrehozásában, melynek ügyfélkapcsolati és termékfejlesztési vezetője is volt. 2001-2002 között a PriceWaterhouse Coopers tanácsadójaként dolgozott. 2002-ben csatlakozott marketing igazgatóként az a Credit Suisse Life & Pensions (később Winterthur, majd AXA) Magyarországhoz, majd a cég magyarországi termékstratégiájáért felelt. 2006-ban a biztosítási üzletág ügyvezető igazgatójává lépett elő. Igazgatósági tag volt 2003 és 2007 között a cégcsoport egészségpénztárában, és ugyanezt a pozíciót töltötte be alapításától 2007-ig a Premium (magán)Nyugdíjpénztárban. 2007-ben csatlakozott a K&H csoporthoz a biztosító vezetői bizottságának életbiztosítási üzletágért felelős tagjaként. Felelősségi köre az évek során folyamatosan bővült 2015 és 2018 között a K&H Biztosító igazgatóságának tagjaként az életbiztosítás üzletág mellet a saját értékesítési csatornák (bank, függő ügynök, DS, online) menedzsmentjéért is felelt. 2013 és 2018 között a MABISZ életbiztosítási tagozatának alelnöke, a TKM Bizottság alapító tagja volt. 2018-tól 2020-ig a K&H Bank Lakossági Hálózati Támogatás Igazgatóság vezetője. Az igazgatóság keretében zajlott a lakossági fiókhálózat üzemeltetése és átalakítása, beleértve a nagy arányú készpénzmentesítést, az értékesítés támogatás, az ügyfélbefogadás, a működési kockázatok kezelése, az ösztönzési rendszer működtetése, valamint az üzletág stratégiai elemzése. 2021 óta az EY üzleti tanácsadás üzletágának iparági szakértője.
Martin Müller
Martin Müller az IFUA Horváth partnere és a biztosítási üzletág vezetője. Közel 20 éve használja szakértelmét arra, hogy előmozdítsa a biztosítási szektor átalakulását az értéklánc teljes hosszában. Különösen a stratégia és az üzleti modell fejlesztésére, valamint a költségmenedzsmentre és hatékonysági programokra összpontosít. Korábban a Corporate Development Manager pozíciót töltötte be az Allianz Partnersnél a globális autóipari divízióban, így mélyrehatóan ismeri ügyfelei nézőpontját. Martin Müller ipari mérnöknek tanult, és sikeresen elvégezte MBA tanulmányait St. Gallenben.
dr. Pákozdi Edit

Szenior Menedzser

, KPMG Advisory Ltd.
Edit pályakezdőként kezdte pályafutását a KPMG Tanácsadó Kft-nél. Speciális területei a személyi jövedelemadózás és a határon túli munkavállalók társadalombiztosítási kérdései. Tapasztalatot szerzett más tanácsadó cégnél is könyvelés, számvitel és társasági adó területeken is, illetve részt vett auditokban is.
Tapasztalata továbbá üzleti képviselettel, promóciókkal, munkavállalói részesedési programokkal és egyéb munkavállalói juttatással kapcsolatos tanácsadói projektekre is kiterjed. Számos, kiterjedt befektetési portfólióval rendelkező magányügyfeleknek szóló tanácsadói projektben vesz részt.
Poos Zsuzsa
2020 és 2024 között a Wizz Air nemzetközi marketing-, ügyfélszolgálati és ügyfélélmény-folyamatainak vezetéséért felelt, több mint 50 piacon. Nevéhez fűződik számos digitális és automatizált fejlesztés bevezetése, köztük az automatikus jegyár-visszatérítési rendszer, az EC261 kompenzációs folyamat automatizálása, valamint egy mesterséges intelligencián alapuló chatbot elindítása. Létrehozta és vezette a vállalati szintű Customer Experience Councilt, amely a fizikai és digitális ügyfélélmény egységesítését és fejlesztését koordinálta. 2024–2025 között az e-kereskedelemért, marketingért és fedélzeti értékesítésért felelt a Wizz Airnél. Korábban a Magyar Telekomnál vezette a márkastratégiai és integrált termékkommunikációs projekteket, valamint közel másfél évtizeden át töltött be regionális marketingpozíciókat a Procter & Gamble közép- és kelet-európai szervezeteinél. 2025 novemberétől a Dignitas Biztosítási Alkusz Kft. marketingvezetője

dr. Túri Anikó

2011-ben a BME Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Nemzetközi gazdálkodás szakán, majd 2015-ben az ELTE Állam és Jogtudományi Kar Jogász szakán szerzett diplomát.

2011-ben, az Európai Unió Tanácsának Magyar Elnöksége alatt a Külügyminisztérium és az Európai Tanács összekötő tisztjeként vett részt a miniszteri szintű találkozók lebonyolításában.

2011-2014 között a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium nemzetközi referenseként szakmai anyagokat készített az európai uniós és hazai fejlesztési politikákról, makro-regionális stratégiákról, határ menti együttműködési programokról.

2014-2015-ben a Külgazdasági és Külügyminisztérium Duna Régió Stratégia miniszteri biztosi titkárságát irányította osztályvezetőként, Magyarország Stratégiában való részvételével kapcsolatos képviseleti, szakmai koordinációs feladatokat látott el, európai uniós tárgyalások során képviselte a magyar érdekeket.

2015-től 2022-ig a Magyar Nemzeti Bank Monetáris politikáért és pénzügyi stabilitásért felelős alelnökének közvetlen jogi szakértőjeként teljes körű jogi támogatást nyújtott az alelnök és az általa felügyelt szervezeti egységek részére. Vezető jogászként bankszakjogi és társasági jogi feladatokat látott el. Emellett 2020-tól a DIPA Diósgyőri Papírgyár Zrt. Felügyelőbizottságának tagjaként is tevékenykedett.

2022-ben a Miniszterelnöki Kabinetiroda pénzügyi és gazdasági jogi szabályozásért, valamint az állami vagyonért és postaügyért felelős államtitkáraként dolgozott.

2023-tól a Nemzetgazdasági Minisztérium közigazgatási államtitkára.

Felsőfokon beszél angolul és franciául. Házas, egy gyermek édesanyja.

Zuschlag János

Ügyvezető igazgató, Govern Cégcsoport

Zuschlag János közgazdász és informatikus mérnök, a Govern Cégcsoport alapítója és ügyvezető igazgatója. Több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a komplex szakrendszerek fejlesztése és integrációja területén. Pályafutását a Paksi Atomerőműben kezdte villamos szakemberként, majd informatikai és gazdasági diplomát szerzett, melyet követően gazdasági szakértőként dolgozott tovább.
2008-ban alapította meg a Govern-Soft Kft.-t, amely mára országos lefedettségű, több vállalatból álló cégcsoporttá nőtte ki magát, közel 40 fős szakértői csapattal. A Govern-csoport több mint 500 szervezet – önkormányzatok, egyházi és szociális intézmények, valamint ipari szereplők – informatikai rendszerét fejlesztette és üzemelteti ma is. Partnerei között megtalálhatók országos szervezetek és nagyvállalatok is.
Szakmai filozófiája, hogy minden fejlesztés az ügyfél valós igényeinek megértésén alapul. Cégét az a szemlélet vezérli, hogy az informatika nem öncélú technológia, hanem eszköz a mindennapi problémák megoldására. Projektjei során minden esetben az adott szakterület működésének mély megértésére törekszik, és a fejlesztésekbe bevonja az adott terület elismert szakértőit is. A gyakorlati tapasztalatok és a fejlesztői szemlélet összehangolásával így olyan rendszerek születnek, amelyek valódi, kézzelfogható segítséget nyújtanak a felhasználóknak.
Munkásságát Pakson ipari és közösségi elismeréssel is díjazták. A Govern Cégcsoport társadalmi felelősségvállalásként a Magyar Vöröskeresztet is támogatja – többek között a véradási helyszíneket publikáló mobil applikáció kifejlesztésével.

Közelebb az ügyfelekhez!

MABISZ konferencia 2025.december 4-én a Corinthia Hotelben

08:15-09:00

Regisztráció

09:00-09:05

Köszöntő

Előadó: dr. Molnos Dániel, főtitkár, Magyar Biztosítók Szövetsége
09:05-09:25

Egyeztetés alatt

Előadó: dr. Túri Anikó , Nemzetgazdasági Minisztérium, közigazgatási államtitkár
09:25-09:45

Egyeztetés alatt

Előadó: dr. Sipos Tompa Levente, Magyar Nemzeti Bank alelnök
09:45-09:55

Helyzetelemzés a biztosítási szektor 2025-ös évéről

Előadó: dr. Kerékgyártó Csaba, Magyar Biztosítók Szövetsége, főtitkárságvezető
09:55-10:15

MABISZ Stratégia bemutatása

Előadó: Holló Bence,Magyar Biztosítók Szövetsége, elnök
10:15-10:35

„CxO Priorities” felmérés 2025 – Mit gondolnak a biztosító társaságok felsővezetői a jövőnk kihívásairól?

Előadó: Martin Müller, IFUA Horváth partnere és a biztosítási üzletág vezetője
10:35-11:00

Kávészünet

11:00-11:20

MABISZ-díj átadó

11:20-11:40

Bértranszparencia: Gyakorlati kihívások és vezetői megoldások

Előadó: Czibók Viktória, KPMG dr. Pákozdi Edit, KPMG
11:40-12:00

ZalaZONE: a jövő autóipari, energetikai, agrár és védelmi innovációinak központja

Előadó: Hamar Zoltán, AVL-ZalaZone Próbapálya Kft. ügyvezető igazgató
12:00-12:20

Ügyféltájékoztatók társadalmi fogadtatása

Előadó: Hidvégi Áron, Századvég Konjunktúrakutató Zrt., vezérigazgató-helyettes
12:20-14:00

Ebéd, Közgyűlés

Ebéd és közgyűlés után: Biztosítsd be magad! verseny rövidfilmje és a csapatok köszöntése.
14:10-14:35

Value for Money – Valami Fura Megfelelés

Előadó: Kuruc Péter, EY
14:35-14:55

DÁP és kapcsolódó változások az állampolgári, kormányzati és üzleti szektorokban

Előadó: Ádám Csongor, IdomSoft, vezérigazgató-helyettes
14:55-15:15

Videós távszemle a biztosítók szolgálatában

Előadó: Zuschlag János, Govern Informatikai Cégcsoport ügyvezető Ajándék sorsolás
15:15-15:35

Automatizált, digitális, önkiszolgáló rendszerek a légiközlekedésben – Hogyan kezeli a Wizz Air az ügyfélpanaszokat válság idején?

Előadó: Poos Zsuzsa, nemzetközi marketing és ügyfélszolgálati szakértő
15:35-15:55

Utazás a reklamációk, utaspanaszok világába 

Előadó: dr.Kiss Róbert Richard a Kodolányi János Egyetem dékánja, tanszékvezető egyetemi docense, kommunikációs szakember
15:55-16:15

Új KRESZ 

Előadó: Berta Tamás KTI- közlekedési hatósági ügyekért felelős igazgató-helyettes
16:15-17:00

lezárás, fogadás, szendvics, koccintás

Kedves Vendégünk,

amennyiben részt kíván venni a konferencián, kérjük, töltse ki a jelentkezési lapot.

A csillagozott mezők kitöltése kötelező.

Sikeres regisztrációjáról visszajelzést kap  az Ön által megadott e-mail címre.

A konferencia részvételi díja:

  • MABISZ tagoknak: 40.000 Ft + ÁFA
  • Nem MABISZ tagoknak: 120.000 +ÁFA
  • VIP vendégek számára a részvétel ingyenes, de kérjük regisztráljanak a meghívóban szereplő linken.

A rendezvényen a fizetős vendégeink részvételének feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése.

A SZERVEZŐK A PROGRAMVÁLTOZTATÁS JOGÁT FENNTARTJÁK!

Jelentkezéssel és programmal kapcsolatos kérdéseikben illetékes:

Jeney Attila

Kommunikációs vezető

Magyar Biztosítók Szövetsége

attila.jeney@mabisz.hu

Túri Lívia

Rendezvénymenedzser

Mobil: +36 30 515 2620

livia.turi@mabisz.hu

Amennyiben Ön csak a délutáni programon kíván részt venni, a lenti gombra kattintva adja le jelentkezését.

Köszönettel, a Szervezők