Álláshirdetés
A Magyar Biztosítók Szövetsége Elkülönített Szervezeti Egysége (ESZE) Adminisztrációs feladatainak ellátására munkatársat keres,
Adminisztrátori
munkakörbe.
Adminisztrátor főbb feladatai:
A beérkező és elküldött elektronikus illetve postai küldemények feldolgozása:
- A Cégkapuról vagy egyéb elektronikus úton megküldött dokumentumok letöltése, és azoknak a rendszerünkbe való feltöltése
- A kimenő elektronikus és papír alapú postai dokumentumok kiküldésre való előkészítése
- Elektronikus adatnyilvántartás naprakész vezetése:
- A MABISZ Dokumentum Elosztó Csoport munkájának támogatása
- Peres eljárásokban a MABISZ Jogi Csoport munkájának támogatása
- Közvetlen kapcsolattartás a MABISZ ESZE jogi képviselőivel, szakmai konzultációk, ügyintézői szintű kapcsolatok támogatása
- Együttműködés a MABISZ ESZE más szervezeti egységeivel
Az új munkatársunkkal szembeni elvárások:
- Középfokú végzettség,
- Előnyt jelent: Adminisztrátori gyakorlat, Jogi asszisztens tapasztalat.
- Web alapú rendszerek és a Microsoft Office rendszerek felhasználói szintű ismerete,
- Jó kommunikációs és együttműködési képesség,
- Igényes munkavégzés,
- Erkölcsi feddhetetlenség, büntetlen előélet
Amit kínálunk:
- Alkalmazotti munkaviszony,
- Jó munkahelyi légkör, kulturált körülmények
- A magyar biztosítási piachoz igazodó jövedelem,
- Eredmény, illetve teljesítmény alapú, alapbéren felüli bónusz.
A fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel kiegészített jelentkezéseket a zoltan.horvath@mabisz.hu e-mail címre kérjük megküldeni 2022. március 15-ig.