Álláshirdetés


Álláshirdetés

A Magyar Biztosítók Szövetsége Elkülönített Szervezeti Egysége (ESZE) Adminisztrációs feladatainak ellátására munkatársat keres,

Adminisztrátori

munkakörbe.

Adminisztrátor főbb feladatai:

A beérkező és elküldött elektronikus illetve postai küldemények feldolgozása:

  • A Cégkapuról vagy egyéb elektronikus úton megküldött dokumentumok letöltése, és azoknak a rendszerünkbe való feltöltése
  • A kimenő elektronikus és papír alapú postai dokumentumok kiküldésre való előkészítése
  • Elektronikus adatnyilvántartás naprakész vezetése:
    • A MABISZ Dokumentum Elosztó Csoport munkájának támogatása
    • Peres eljárásokban a MABISZ Jogi Csoport munkájának támogatása
    • Közvetlen kapcsolattartás a MABISZ ESZE jogi képviselőivel, szakmai konzultációk, ügyintézői szintű kapcsolatok támogatása
    • Együttműködés a MABISZ ESZE más szervezeti egységeivel

Az új munkatársunkkal szembeni elvárások:

  • Középfokú végzettség,
  • Előnyt jelent: Adminisztrátori gyakorlat, Jogi asszisztens tapasztalat.
  • Web alapú rendszerek és a Microsoft Office rendszerek felhasználói szintű ismerete,
  • Jó kommunikációs és együttműködési képesség,
  • Igényes munkavégzés,
  • Erkölcsi feddhetetlenség, büntetlen előélet

Amit kínálunk:

  • Alkalmazotti munkaviszony,
  • Jó munkahelyi légkör, kulturált körülmények
  • A magyar biztosítási piachoz igazodó jövedelem,
  • Eredmény, illetve teljesítmény alapú, alapbéren felüli bónusz.
     

A fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel kiegészített jelentkezéseket a zoltan.horvath@mabisz.hu e-mail címre kérjük megküldeni 2022. március 15-ig.